Hamilton: Dosta mi je Formule!

2009-05-19 15:23

 PILOT McLaren-Mercedesa Lewis Hamilton u ekskluzivnom se intervjuu londonskom Timesu požalio da je umoran od politike u Formuli 1.

Dvije afere koje su proteklih sezona potresale McLaren, najprije Spygate pa potom i Liar-gate, u kojoj je glavni akter na VN Australije bio baš on sam, ubile su mu, kaže, volju za natjecanjem.

"Jednostavno se osjećam nokautiranim zbog svega toga", rekao je 24-godišnji Britanac nastavivši:

"Moj osjećaj mora da je isti poput osjećaja zatvorenika koji je nevin osuđen na zatvor. Upravo sam se tako osjećao sam, iako znam da sam pogriješio u Australiji."

Zbog slučaja pretjecanja iza sigurnosnog vozila na stazi u prvoj utrci sezone, iz britanske su momčadi svog prvog vozača natjerali da laže. Kad se ispostavilo da je momčad namjerno lagala, natjerali su ga na skrušenu ispriku.

"Doista se osjećam nokautirano. Sve što želim je biti vozač i sportaš. Nisam u Formuli 1 da bih bio političar. Neću reći da je sve skupa utjecalo na moje izvedbe. Nikad ne bih dopustio da bilo što utječe na moju vožnju. Utječe, međutim, sve skupa jako na moj život, na mene samoga. Uživao sam u Formuli 1. Sada su mi taj osjećaj uzeli", rekao je Hamilton, posredno očito prozvavši svoje šefove u McLarenu.

"Nisam niti zamišljao da će biti toliko politike u Formuli 1 kada sam u nju ulazio. Kada sam to shvatio, ostao sam šokiran. Nevjerojatno je koliko se vremena u Formuli 1 gubi na političke igrice. Iz nekog razloga, rekao bih nažalost, to je način na koji Formula 1 danas funkcionira."

"Daleko je ljepše u nižim kategorijama, gdje su svi sportaši samo da bi se natjecali. I momčadi koje postoje su ondje samo da bi se natjecale."

Pogotovo je Britanca pogodila medijska hajka, koja ga je okarakterizirala lažljivcem. Trpio je također napise da se pretvorio u “turobnog tipa koji ne može složiti zahtjevniju rečenicu”.

"Nekad sam se zabavljao dajući intervjue. I to se promijenilo. Sramota je to što je o meni rečeno. No, moram se i s tim nositi. Sreća je kod ovog sporta da čovjek, kad navuče kacigu i sjedne za volan, može sve zaboraviti. Nemam uopće dvojbi da ću opet uživati u Formuli kao nekad. Sada to, međutim, nije slučaj."

Na koncu je Hamilton sačuvao puno lijepih riječi za sunarodnjaka Jensona Buttona, pobjednika četiriju od pet uvodnih utrka sezone.

"Znam Jensona od svoje desete godine. Bio je vrhunski vozač i mi klinci htjeli smo biti poput njega. Imao je nekoliko teških godina u Formuli 1. Sada točno znam kakvih je problema imao i zato ga poštujem još više. Odlično se nosio s tim, ostao je pozitivan i sada mu se vraća. Drago mi je zbog njega."